گرمای دستات
 
دلتنگی
اشعار مهدی اسدی
 
 

من عاشقترینم به گرمای دستات

همیشه باهاتم حتی تو شکستات

کنار تو بودن یه رویای دور

همه آرزوهام دوتا چشم کور

نبینم نتونم خیابونو رد شم

بگیری تو دستامو راهو بلد شم

 

 

           ادامه دارد



نظرات شما عزیزان:

sandra
ساعت18:56---4 مهر 1392
وبلاگ وموضوع شما مورد پسند ماقرارگرفت...!!!
سلام/به وبلاگ من باموضوع عاشقانه اپ شده یه سربزن ادرست وبلاگ است
www.sandra-girl-boy.loxblog.com
من اماده درج موضوع ومطالب گوناگون شما باادرست وبلاگ وبه نام خودتان دردیگروبلاگ ها ی دوستان//بلوگافا/لوکس بلاگ//هستم/ازوبلاگ دیدن کنید واگرامادهی همکاری هستیدنظرخودرادربخش نظرات ویابه ایمیل ارسال کنید
دراینده ای نچندان دور موضوع ومطالب شما درکل وبلاگ هاوسایت های ایرانی درج میشود
>>>s.m.w.i<<<
//تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, :: 23:5 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
خیالات هوای تو با تو میمونم گرمای دستات دروغ تنهایی دلتنگی هدیه قصه خلوت تابوت
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلتنگی و آدرس aboos.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 33099
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



<

.

.


در كل اينترنت
در اين سايت
میان صفحات فارسی